loading...
بورسین
9rooz بازدید : 3839 شنبه 21 دی 1392 نظرات (28)

 https://t.me/joinchat/AAAAAD7tkCK4EaxPWZUpAA کانال تلگرام بورسین

عبادت بجز خدمت خلق نیست

 لا إله إلا الله الملک الحق المبین

-----------------------------

"یا مُفَّتِحُ فَتِّحْ یامُفَرِّجُ فَرِّجْ یا مُسَبِّبُ سَبِّبْ یامُیَسِّرُ یَسِّرْ یا مُسِّهِلُ سِّهلْ یا مُتِّمِمُ تَمِّمْ وَحَسْبُنَااللهُ وَنِعْمَ الْوَکیلُ "

هموطن اگر ایرانی هستی با پولی که در عربستان در این سرزمین به دست حاکمان کفر به اسم مکه میخواهی خرج کنی در کشور خودت ایران عزیز برای جوانان ایحاد اشتغال کنید و یا هزینه عروسی جونان را پرداخت کنید و ..... این عمل ارزشش در پیش خداوند از حج بالاتر است

باسپاس .

    متن منشور کوروش بزرگ


اينك كه به ياري مزدا ، تاج سلطنت ايران و بابل و كشورهاي چهار گوشۀ دنيا را به سر گذاشته ام ، اعلام مي كنم  
كه تا روزي كه من زنده هستم و مزدا توفيق سلطنت را به من مي دهد:

دين و آيين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم ، محترم خواهم شمرد و نخواهم گذاشت كه حكام و زير دستان من ، دين و آئين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم يا ملتهاي ديگر را مورد تحقير قرار بدهند يا به آنها توهين نمايند .

من از امروز كه تاج سلطنت را به سر نهاده ام ، تا روزي كه زنده هستم و مزدا توفيق سلطنت را به من مي دهد ،
هر گز سلطنت خود را بر هيچ ملت تحميل نخواهم كرد
و هر ملت آزاد است ، كه مرا به سلطنت خود قبول كند يا ننمايد
و هر گاه نخواهد مرا پادشاه خود بداند ، من براي سلطنت آن ملت مبادرت به جنگ نخواهم كرد .

من تا روزي كه پادشاه ايران و بابل و كشورهاي جهات اربعه هستم ، نخواهم گذاشت ،
كسي به ديگري ظلم كند و اگر شخصي مظلوم واقع شد ، من حق وي را از ظالم خواهم گرفت
و به او خواهم داد و ستمگر را مجازات خواهم كرد .

من تا روزي كه پادشاه هستم ، نخواهم گذاشت مال غير منقول يا منقول ديگري را به زور يا به نحو ديگر
بدون پرداخت بهاي آن و جلب رضايت صاحب مال ، تصرف نمايد

من تا روزي كه زنده هستم ، نخواهم گذاشت كه شخصي ، ديگري را به بيگاري بگيرد
و بدون پرداخت مزد ، وي را بكار وادارد .
من امروز اعلام مي كنم ، كه هر كس آزاد است ، كه هر ديني را كه ميل دارد ، بپرسد
و در هر نقطه كه ميل دارد سكونت كند ،
مشروط بر اينكه در آنجا حق كسي را غضب ننمايد ،

و هر شغلي را كه ميل دارد ، پيش بگيرد و مال خود را به هر نحو كه مايل است ، به مصرف برساند ،
مشروط به اينكه لطمه به حقوق ديگران نزند .

من اعلام مي كنم ، كه هر كس مسئول اعمال خود مي باشد و هيچ كس را نبايد به مناسبت تقصيري كه يكي از خويشاوندانش كرده ، مجازات كرد ،
مجازات برادر گناهكار و برعكس به كلي ممنوع است
و اگر يك فرد از خانواده يا طايفه اي مرتكب تقصير ميشود ، فقط مقصر بايد مجازات گردد ، نه ديگران

من تا روزي كه به ياري مزدا ، سلطنت مي كنم ، نخواهم گذاشت كه مردان و زنان را بعنوان غلام و كنيز بفروشند
و حكام و زير دستان من ، مكلف هستند ، كه در حوزه حكومت و ماموريت خود ، مانع از فروش و خريد مردان و زنان بعنوان غلام و كنيز بشوند
و رسم بردگي بايد به كلي از جهان برافتد .

و از مزدا خواهانم ، كه مرا در راه اجراي تعهداتي كه نسبت به ملتهاي ايران و بابل و ملتهاي ممالك اربعه عهده گرفته ام ، موفق گرداند .

كوروش را ايرانيان پدر. يونانيان سرور و قانون گذار. يهوديان مسيح.  بابليان دوست مردوك.قرآن كريم ذوالقرنين ميخوانند.

 

 .....  قطعیتی  در پیشبینی‌ %100 رخداد در این دنیا وجود ندارد .....

 

 در چارت لازم است بیشتر دقت کنید توضیح خیلی خلاصه است شما باید به کندلها - کانالها - حمایت و مقاومت- الگوهای  هارمونیک - الگوهای مثلث - تارگتها هدف - خط روندها -خط فیبو- میانگین - قله ها و درها - واگریها - هیستو گرامها و چند مورد دیگر که نیاز نبود و برای خلوت بودن چارت فیلتر شده  توجه کنید یک چارت که نقشه یک سهم در تایم مشخصی است باید خوب دیده شود و کلیه قطعات آن دیتل و جدا سازی شود تا درصد ختی کمتر شود این سیستم تلاش چند ساله است که ختی آن در یک بازار سالم  به حد اقل رسیده بازار خارج مثلا فارکس 95% جواب میدهد در بازار ایران بستگی دارد ولی در بازاری که رانت و قانون بورس که در اختیار گروهی خاص است هیچ تحلیلی حتی بنیادی هم جواب نداده است پس همه درخواست اصلاح قانون بورس و آزاد سازی آن را داشته باشید ، در واقع  سرمایه دار خارجی  ورود به بازار ایران را موکول به اصلاح قانون و فضای سالم میدانند ..... ولی باز هم سیستم ما 80% جواب داده است و این خیلی آسان است ..... موفق باشید .....

 https://t.me/joinchat/AAAAAD7tkCK4EaxPWZUpAA کانال تلگرام بورسین

 

 

 






 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کار2 کار در تاریخ 1395/05/30 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

واقعا وبلاگ خوب و مطالب عالی دارین
اگه وقت کردین به سایت من هم سر بزنید تو سایت هم می تونی کار کنی هم فروشنده بشی هم بازاریابی کنی

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1395/05/28 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

وب سایت فوق العاده ای دارید موفق باشید

این نظر توسط sahar در تاریخ 1393/05/21 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

موثر ترین روشهای افزایش بازدید شگفت انگیز فقط و فقط در همه سایتها عضو و فعال شوید
آموزش و نحوه فعال شدن را با دقت بخوانید و انجام دهید لطفا
خواهش میکنم در صورتی بازدید کننده سایتتون کمتر از 2000 تا باشه پیام زیر را به 20 سایت دیگه بفرستید
ممنونتون میشم خبر کنید تا حذف نشوید وجداناً
ما تبادل بنر کنید تا بنر شما را در بیش از 1200 سایت عضو لینک باکس نمایش دهیم

ابتدا با سایت تبادل بنر http://2baner.ir

عضو و فعال شوید

و سپس در سایت لینک باکس عضو و فعال شوید آنگاه بنر شما در بیش از 1200 سایت دیده خواهد شد http://Lbab.ir


دستورالعمل را در آموزش بخوانید

در سایت همکاری در فروش هم میتوانید درآمد داشته باشید

http://sashop.ir

همچنین با سسیستم های این لینکها

http://1100011.ir
http://box.30box.ir

این نظر توسط صفا در تاریخ 1393/05/20 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

دانلود جدیدترین فایل لایه باز
هدر سایت- بنر- کارت ویزیت- اعلامیه و تبلیغات
www.tiff.ir
خرید انواع مجموعه های گرافیکی- اموزشی و ...
www.digitalsafa.ir
ارسال پیامک انبوه با قیمت واقعی بدون محدودیت در قیمت
www.smssafa.ir

منتظر انتقادات شما هستیم

این نظر توسط yaghoob در تاریخ 1393/05/04 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
وساپا محدوده مناسب برای ورود را میفرمائید؟

درود
به نظر بنده مناسب است با دقت خرید کنید .
کندل فردا صعودی است ولی دقت کنید .....

این نظر توسط sajad در تاریخ 1393/04/23 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

سلام
وساپا رو گفتید بریم مجمع بالای 30 تومن تقسیم سود میکنه اما دیدیم 10 تومن بیشتر نداد تازه وقتی باز شد 15 درصد هم منفی شد......
حالا خساپا رو چیکار کنیم بریم باهاش مجمع....؟چقدر سود میده یا زیان انباشته داره و چیزی تقسیم نمیکنه.......
یه چیزه دیگه چرا خودرو شارپی تره اما خسپا با افزایش سرمایه اش کسی رو نتونسته جذب کنه.....؟

سلام من هم با وساپا مجمع رفتم ولی چه باید کرد که صاحب سهم بی آبرو است ولی بازار سریع سهم را به 130 رساند .
با سایپا برای افزایش سرمایه به مجمع میروم البته انتخاب با خود شما است .


این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/04/11 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطف ميكنيد يه كم در مورد سهم خفناور توضيح بديد

دوست من میان مدت سهم صعودی است . حمایت 6410 را نشکسته .
مقاومت بعدی 6864 عبور کند تا 7365 رفته و مقاومت مهم 7773 رد کند
تارگت 8501 را زده
مقاومتها 8750 و 9415 هدفهای کلاسیک 1000 و 1125 و 1250............
پرسود باشید .

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/04/09 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

اينم عاقبت سهامداري وساپا

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/04/08 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
به نظر شما بازار تا كي اين طوري است؟

درود به مرز 71 رسیده از فردا آهنگ برگشت وتعادل را دارد .

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/03/24 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

فردا هم بازار داغونه؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
توجه :::: تحلیل تکنیکال با قوانین علم آمار* و احتمالات و نوسانات گذشته قیمت* اقدام به پیش بینی روند* حرکتی سهم میکند چون فلسفه آن . 1- قیمت،نتیجه* و برآیند نیروهای عرضه *و تقاضا است 2-قیمت نتیجه همه اطلاعات* است 3-تغییرات قیمت تصادفی* نیست 4-تغییر قیمت‌ها دارای الگوهایی* خاص است 5- حرکت قیمت‌ها بر اساس روند* است 6-مهم نیست چرا* اتفاقی افتاده است 7-مهم این است که چه* اتفاقی افتاده است 8-تاریخ و الگوهای قیمت تکرار* می‌شوند 9-تحلیل تکنیکال به دنبال تعیین قیمت* نیست 10-تمرکز تحلیل تکنیکال بر روی پیشبینی روند* حرکت‌های آینده قیمت است . 11-تنها مرجع عمل در تحلیل تکنیکال،تغییرات قیمت در گذشته* ‌است، بنابر این قطعیتی* در پیشبینی‌ %100 *رخداد وجود ندارد، ولی با استفاده ازتحلیل احتمال موفقیت *افزایش می‌یابد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 329
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 457
  • بازدید کلی : 139,719
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه